Entries

スポンサーサイト


Happy Time!!

K君のコンサートに行って参りましたッ
はいはぁ~い
今回ももちろんエンジョイしましたぁ
ホントにホントに楽しくて幸せな時間でしたぁ

K君 私達にステキな歌声を届けくれてありがとう 
K君 私達にたくさんのハッピーを届けてくれてありがとう 

今日は、でっかいハート型に『祝 20th Anniversary!!』と書かれたチョコレートかなッ 


I went to the concert of my favorite singer who K-kun!!
Yes Yes Yes!!!
I was so excited and enjoyed that concert!!!!
It was really really great and happy time for me!!!!!
"K-kun Thank you for giving us great songs and your great singing voices!!!!!!"
"K-kun Thank you for giving us lots of happiness!!!!!!!"
I love you...

I'm feeling that I want to eat the shape of the big heart chocolate that printed " Congratulation 20th Anniversary!!" today




スポンサーサイト

Comment

Comment_form

管理者のみ表示。 | 非公開コメント投稿可能です。
