Entries

スポンサーサイト


Golden Week Holidays !!

今年のゴールデンウィークは軽井沢&善光寺へ行ってまいりましたッ

軽井沢は、私の大好きな場所の一つ
『石の教会』
とってもステキな場所でしたぁ

2015053116503951b.jpg




『ミカド珈琲のモカゼリー』
コーヒー苦手な私ですが
これは気に入り毎日頂いちゃいましたッ
美味しかったぁ


20150531165123aef.jpg



『善光寺』
7年前にもお邪魔したので、2度目になります。
ホントに素晴らしいお寺です




20150531165155de6.jpg


20150531165222500.jpg


リフレッシュ&パワーチャージが出来たゴールデンウィークでしたッ

今日は、モカゼリー入りのチョコレートかなッ




I went to Karuizawa & Zenko-ji at Golden Week Holidays this year.
Karuizawa is one of my favorite place.
″Stone Church″
It was so wonderful place!!
″Mocha coffee jelly of Cafe Mikado″
I'm not really like the coffee but I love this mocha coffee jelly, so I ate that everyday when I was staying at Karuizawa.
It was yummy!!!

″Zenko-ji″
It was second time to visit in Zenko-ji for me, because I visited in Zenko-ji 7 years ago.
It's great temple!!!!!

I felt refreshed & got much powers from this trip!!!

I'm feeling that I want to eat the chocolate with the mocha coffee jelly today




スポンサーサイト

Comment

Comment_form

管理者のみ表示。 | 非公開コメント投稿可能です。
