Entries

スポンサーサイト


Bear Bean

こんにちはぁ~

『くま』 『くま ですから…

冬は冬眠するもの と思い…


ついつい冬眠しておりましたぁ~  


今年の冬は寒いしぃ… 雪も多いしぃ…

まだまだ 冬眠していたい私です


2月3日  節分  でしたねッ

皆さんは 『豆まき』 されましたか…


我家では 『豆まき』 しましたよぉ~

レイト君は  大はしゃぎ 


そして…

疲れてバタンキュー
late24_convert_20110206230708.jpg


只今、 大人の階段のぼるぅ~ レイト君です


私の 大阪 & カンボジア 旅行の様子は、ゆっくり書いていきたいと思ってまぁ~す


今日は、ピーナッツチョコレートかな 



Hello !!
I'm "Bear" "Bear" , so I thought that the bear have to hibernate in the winter.
then...
I was hibernating...??! hahaha..
This winter is very cold and too much snows in our town.
I still want to hibernate...
It was the day before the beginning of spring on February 3.
Did you scatter parched beans to drive out bad luck ??
We did !!
Late was romping around the our house !!!
and then...
He got tired and slept soundly.
Late is climbing the ladder of adult right now
I slowly will write about my trip to Osaka and Cambodia.

I'm feeling that I want to eat the peanut chocolate today


スポンサーサイト

Comment

Comment_form

管理者のみ表示。 | 非公開コメント投稿可能です。
