Entries

スポンサーサイト


Hot springs

復活


いやぁ~ 長い間お休みしてしまいましたぁ スミマセン
皆さんは、お元気でお過ごしでしたでしょうか…

今年の夏は、メチャ暑かったですねぇぇ
暑いのが苦手な私は ダウン寸前でしたぁぁ


秋のおとづれを感じて… 
とってもウキウキしている今日この頃の私です
私はが大好き
皆さんは、どの季節がお好きですか…


昨日、 八幡平の後生掛温泉 に行ってきました 
ここの温泉に行って来ると、しばらくの間 体がポカポカするので、私はここの温泉大好きです
それから、この温泉に行くと必ず私はここの温泉オリジナルの石鹸を購入にしてきます
この石鹸を使うと、ポカポカする感じがするんですよッ

soap_convert_20100912221122.jpg

皆さんも機会がありましたら是非どうぞ

今日は、あったかぁ~いホットチョコレートかな 


I'm the comeback !!
Oh my goodness !! I didn't write this blog as if I got the long long summer vacation.
How are you doing everybody?
This summer was too hot in my place !!
I was almost down with a distress of too heat because I'm not really like the heat.
I'm feeling the fall, so I'm happy and exciting recently.
I love spring and fall !!
What season do you like everybody?
I went to the Goshogake hot springs in Japan Akita Hachimantai yesterday.
I love this hot springs because I feel that my body keep a comfortable warmth for a few weeks after I took this hot springs.
and so, I always buy this original soap when I go to this hot springs.
I feel that my body become warm when I use this soap.
I recommend you.

I'm feeling that I want to drink the hot chocolate today
スポンサーサイト

Comment

Comment_form

管理者のみ表示。 | 非公開コメント投稿可能です。
