Entries

スポンサーサイト


Concert !!

 大好きな『Kくんのコンサートに行って来ましたぁ~ 

当日は、メチャ暑い日で…

それに…
まさかの 会場はエアコン無し
ほんとサウナのようでしたぁ

私、そしてお客さん全員メチャ暑かったけど…
きっと…  『Kくん は、もっともっと暑かったんだろうねぇぇ~

そんな中…
スーツも汗でビショビショ になりながら『Kくん一生懸命歌ってくれましたぁ~

私は、いつも以上にノリノリで楽しみましたぁ~

どうしてかなぁ…
うぅ~ん。よくわかんないけど…

もしかしたら…
『Kくん と私、偶然にもグリーン色のカーディガンがお揃いだったからかも

ホントにホントに素敵な歌声ありがとう
これからも、長~~く歌歌い続けて下さいねッ

大好きです

大好きなニューヨークでのコンサートも素敵なコンサートになりますように…

今日は、マイクの形をした大きなチョコレートかな


I went to the concert of my favorite singer who Ken-kun.
That day was too hot !!
and also...
To my surprise, There were no air conditioners at that concert place.
It was like the big big sauna bath !!
I think that my favorite singer felt too much hot more than the all audiences and me felt very hot.
but but...
My favorite singer sang hard to us as he was sweating all over.
His jacket was drenched with his sweat when he finished on his first stage.
I was too much excited and enjoyed this time more than I went to his concert before now !!
Why??
I don't know...
but but...
Perhaps my favorite singer wore a green cardigan on his second stage. I also wore a green cardigan that day. so, We wore the same color cardigans !!
It was make me happy, wasn't it?
I want to tell my favorite singar who Ken-kun that
" Thank you for singing of your beautiful voice to us !! "
" Thank you for giving your warm heart to us !! "
" Thank you for making happy and smile to us !! "
" Thank you so much !!! "
" I hope that you continue to sing for a long tme from now... "
" I wish you and all your family good health and happiness... "
" I love you... "
I hope that you will have a nice and wonderful time with all audiences at your concert in New York !!
I'm feeling that I want to eat the shape of a big microphone chocolate today



スポンサーサイト

Comment

楽しかったね 

K君のコンサート、お疲れ様でした~ ワタシもとってもとっても楽しませてもらいましたよ♬ ベアベアちゃんのお陰です!! 確かにエアコなしはかなりキツかったけど・・・K君はもっとキツかったことでしょう(苦笑) でも一生懸命歌ってるとこがまたステキで、ワタシも大ファンになりました(*^_^*) ベアベアちゃんにはかなわないけどね(笑)
また会えるの楽しみにしてます!!
  • posted by ムブコ 
  • URL 
  • 2010.07/26 17:27分 
  • [Edit]

ホント楽しかったねぇぇ~♪ 

ホント暑かったけど…
楽しいコンサートだったねッe-348
ムブ子ちゃんもK君の大ファンになったみたいで、私も嬉しいぃ~e-349
また一緒にコンサート行こうねぇぇ~e-343
  • posted by Smiley Bearbear 
  • URL 
  • 2010.07/26 23:42分 
  • [Edit]

Comment_form

管理者のみ表示。 | 非公開コメント投稿可能です。
