Entries

スポンサーサイト


Great !!

行ってきましたぁ~

コルテオ
corteo1_convert_20100428231932.jpg

私は前日から嬉しさのあまりテンション上がりっぱなしで
当日は更にテンションMAX状態
でもでも、私だけでなく…
ごまみこちゃん&ムブ子ちゃんもだったけどね

コルテオ
ホントにホントに素晴らしいです

言葉では上手く伝えられないくらい…
衣装やステージもとっても綺麗

私は凄さのあまり、口を開けたまま&瞬きせずにジーっと見ていたらしく…
喉はカラカラ&目はドライアイみたいになってて…
その上、何度も何度も鳥肌まで出てましたぁ~

corteo3


機会がありましたら是非是非…
おすすめです


運転してくれたごまひろさん本当にお疲れ様でした ありがとう
ネイサンちゃん一緒にお出掛けできて嬉しかったよ また遊ぼうね

本当に素敵な友達に恵まれて私って幸せだなぁぁ~と思う今日この頃です

11corteo3_convert_20100430224339.jpg


今日は天使の羽の形をしたチョコレートかな


I went and saw the CORTEO by Cirque du soleil.
I was too exciting from the day before. and then, I was maximum exciting on that day !!!
It's not only me...
My friends also were maximum exciting,weren't they?
The CORTEO is really really excellent show !!
I think that I can't tell you well, because the show is too excellent...
The costumes and the stage are amazing !!
I contemplated the show with my mouth and eyes open, so My mouth and eyes became dry.
I also had the gooseflesh many times.
If you have the chance that you can go and see the CORTEO, I recommend you CORTEO !!!
My friend's husband that Gomahiro-san, Thank you for driving a car to us.
My friend's daughter that Neisan-chan, I was happy that I could go and see the CORTEO with you. Let's enjoy again many things !!
I feel that I'm so happy, because I have great friends...
I'm feeling that I want to eat the shape of the angel wing chocolate today

スポンサーサイト

Comment

もう懐かしい…。 

ついこの間に行って来たのに もう ずいぶん前の様に
感じてしまいます…。
懐かしいな コルテオ…(涙)

アタシ コルテオも楽しかったけど 三人でお出かけ出来た事の方がもっと嬉しかったよ♪

また 一緒にお出かけしたいね。ベアベアちゃん 大好き!

私も♪ 

ごまみこちゃんe-266
いつも私のブログに遊びにきてくれてありがとうe-415

私のブログはいつも物凄ぉ~い時差ありi-198 と言うか…
かなりのぉ~んびりだけど…e-350
これからも宜しくねe-420

私も私もe-349
何より3人でお出掛けした事が一番嬉しかったよぉ~~e-343

また3人で集まる計画しなくちゃねッe-348e-266
  • posted by Smiley Bearbear 
  • URL 
  • 2010.05/09 20:57分 
  • [Edit]

Comment_form

管理者のみ表示。 | 非公開コメント投稿可能です。
