Entries

スポンサーサイト


My most favorite season !!!

🌱🌷🌱 春 🌷 春 🌷 春 🌱🌷🌱

ポッカポカぁ~ 穏やかな日差し…
そよそよぉ~ 優しいそよ風…
キラキラぁ~ 色とりどりのお花達…

待ってましたッ
あぁ~~
私の一番大好きな季節


笑顔いっぱい
夢いっぱい
ハッピー&スマイルな日々を


今日は、チューリップの形をしたチョコレートかなッ



Spring! Spring!! Spring!!!

I feel comfortably warm... mild sun...
I feel refreshed... soft breeze...
I feel shining brilliantly... colorful flowers...

I was waiting you!!
oh oh oh...
It's my most favorite season!!!

Lots of smiles
Lots of dreams
Have a happy & smile spring!!!

I'm feeling that I want to eat the shape of the tulip chocolate today





スポンサーサイト

Comment

Comment_form

管理者のみ表示。 | 非公開コメント投稿可能です。
